Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Monday 27 July 2009

AL SOUQE AGAIN !!!




Assalamualaikum...tak jawab dosa.....

kalau jawab , suka kat saya...!!!!
( hehehehe boleh macam tu ?? ;p )
baru dapat upload video...
yay i did it !! (padahal hubby yang buat!!)
jadi bolehlah mula bercerita...
awal pagi kami dah keluar , sebab hubby ct ada ada urusan dekat post office....
tapi aku tak snap pun rupa post office kat Qatar ni...
jauh sangat dengan tempat parking kereta...jadi kami duduk dalam kereta saja..
setengah jam selepas itu..selesailah urusan hubby ct...
kami terus ke SOUQ WAQIF
aku request kat ct..nak sangat rasa kuih ini...
hari tu dah pergi tapi tutup...
alhamdulillah...
dapatlah rasa kuih ni..macam apam balik je...
mmmm....enak bangat... sampai menjilat jari !!!
nikmat betul dapat makan..kebetulan perut kosong..
cuma makan yogurt je sebelum keluar tadi..
kat bawah ni aku attachkan untuk tontonan kalian...















orang lebanon kot diaorang ni....
sekeping Qr 5



kedai yang kecil..


lepas beli kuih ni..kami berjalan~jalan..untuk mencari abaya..
salah satu barang yang ada dalam wish list...
hihihihihiihi.. pakai untuk raya juga..insyaALLAH...
ct jadi model untuk hari itu ye kawan~kawan...
tapi kat area ni tak berapa banyak pilihan...
aku & ct nak patern terbaru..
nak cari juga sampai jumpa...
pergi banyak kedai dan ada yang seakan memaksa kami...
aku & ct apa lagi..........cabuttttt
hubby ct beli jubah untuk ayahnya untuk dipakai masa raya nanti kot...




pastu dah tawaf kat situ....kami ke SOUQE ASIERY...
ronda~ronda tak juga jumpa yang berkenan.... ( minggu depan nak keluar lagi !! )
pastu hubby ct berkenan kain yang kat bawah ni..die kata nak buat baju raya tahun ni..& nak tempah kat kedai area umah aku.... kita nantikan hasilnya ya!!
aku pun ada juga rembat sesuatu... hihihihihi..sukaaaaaa sangat...
kami yang terakhir keluar dari kedai ini..lebih kurang jam 2 petang...
untuk pengetahuan semua..
kedai~kedai kat sini akan ditutup dr jam 2 petang hingga ke 4 petang...
aku pun tak tahu kenapa...lama tu....(rugi~rugi)





perut pun dah nyanyi~nyanyi...aku decide makan fast food saja..
ct n hubbynya..macam biasa nak makan kat tempat favvy mereka..






dah kenyang..kami ke rumah kawan ct family...
mr kamal & kak aya..
untuk solat zuhur & terus tunggu asar..
lama juga kat rumah dia....
mem rumah ni tak ada..masih berpantang di Malaysia...
anak ke 3..








setelah bersembang~sembang...
mr kamal ada cakap yang pasaraya lulu dah buka..so kami terjah ke sana pula..
saja tengok tempat baru dan cuci mata..
ain & imran dapat habuan..
t~shirt belang for imran...toys for ain




akhirnya..anak2 yang telah tewas....
penat bejalan seharian dan melayan karenah cik yus dengan mak pak dorang..
hihihihi..





dan aku masuk je bilik.....telah berlaku sesuatu..scroll ke bawah ye yang tak tahu lagi tu...
(seronoknya dah boleh publish!!)


Sekian untuk kali ini....
harap semua terhibur!!!
Daaaaaaaa ;)

nak tidur dulu sikit.... hari ini keluar dengan ct lagi..
kemana???
tungguuuuuuuuu....

No comments: