Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Monday 20 July 2009

Cerita Hari Jumaat





salam semua...

internet buat hal 2- 3 hari ni...tak dapat nak update
aku pun sama tak berapa sihat...
kat Qatar ni,kalau nak menambahkan lagi kemesraan dan kenalan..
memang cara inilah yang kami lakukan...
buat makan-makan dan jemput orang datang...
dah banyak kali ct buat cuma aku tak berkesempatan ke rumahnya...
memang kami serumah dijemput..
tapi hubby kena kerja pula..tak dapatlah pergi..
ct pn buat keputusan untuk aku..dia kata..
tak apalah yus..nanti ct datang ambil yus kat rumah..
malu betul masa tu..nak tolak tak tahu nak bagi alasan apa...
hohohohoho..
aku tanya hubby..hubby setuju.......
ni first time ke rumah baru ct..
dia pindah sewaktu aku akan pulang ke Malaysia bulan 3 yang lepas....
ramai juga tetamu yang datang...aku juga dapat kawan baru..
sekejap je mesra mereka ni.. aku ni biasalah malu-malu meow....
pinjam kata-kata ct!!



:: Dalam perjalanan ke rumah ct..ribut pasir,angin yang kuat....
jenuh nak cover mata... masa keluar dan masuk kereta...
pedih bila pasir masuk mata... ::





:: sampai akhirnya...
pertama kali ke rumah baru ct.. ::



:: Antara hidangan yang disediakan oleh ct & suami... ::

nAsI pUtIh
SuP TuLaNg UnTa & LeMbU
iKan gOrEnG
IkAn KeRiNg
sAyUr cAmPuR
uLaM TiMUn
SaMbAl BeLaCan
KuIh KaRiPaP
kUiH PuTeRi aYU
tRiFfLe
AgAr-aGaR
bUaH pIsAng
KuRmA YaNg dIpEtIk DaRi poKok..



:: antara tetamu yang hadir ::


dengan mak dia ya..bukan isteri !!
bujang lagi orang tu...






tudung unggu tu..tokei karipap...
kak nor
tudung coklat tu pula tokei puteri ayu..
ciku nama dia..



:: tuan rumah ::




:: geram sama ini budak ::



:: pandai berkawan , guna bahasa mereka & mereka saja yang faham ::




:: nak balik dah ::



:: pokok kurma yang sedang mengeluarkan hasil ::

sampai saja di rumah... mandi dan solat...terus flat...demam tekejut!!
baru separuh hari ke rumah ct..kalau dari pagi macam manalah ya??
(ct juga yang cakap ni...hihihihi)


No comments: