Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Wednesday 15 July 2009

Ke DOHA lagi !!



Salam...

ct call awal pagi..
ajak keluar g Doha.... lepas fikir n call hubby,hubby pn orait je..
bersiaplah ala kadar....
tempat pertama g k4 City Center.. ct nak beli barang...
aku pun tak lepas peluang beli barang juga..
misi utama mencari sos tiram..
stok abih lame dah..g cari baru ni pn tak ada...
ikut je r mereka..g mane2..memula g kat...



barang basah... ct beli ikan...


pastu bli roti sosej... hubby suka...

(makanan orang arab)


dalam k4..

durian pun ada,tapi tak elok ....
THAILAND MARI...QR 25++ SEKILO!!

misi mencari sos tiram..tapi tak ada..



lepas solat zuhur kat rumah kawan hubby ct


Makan kat Thai snack.. boleh tahanlah rase kat sini..



Dah kenyang , Alhamdulillah..... teruskan misi mencari sos tiram.....
gambar pertama & ke 2...masa nak balik..



gambar ke 3..sos tiram yang dicari..setelah 3 tempat kami pergi......
tempat ke 4 baru temui...susah betul nak dapat..
so..aku sambar 10 botol terus....
hihihihi lame skit bleh simpan....
akhir skali thaka dtg cuci umah...dan aku penat sgt harini ,
tak larat nak masak , yelah..mase ni..
(berjalan kena berlawan dengan angin dan cuaca yang panas...)
& deal ngan hubby..hubby setuju.....horray...lps thaka blk....

1/2 pastu hubby n geng balik..dah siap2 mkn kt luar rupanye......
aku terus solat magrib...lame dah masuk waktu..(sbb tgu thaka wat kije ye..)
mase solat loceng umah berbunyi......usai solat...
aku tye hubby apsal..hubby kata ada orang nak datang..... esok jam 8 pg....

SIAPA ?????
Tungguuuuuuuuuuuu.....


No comments: