Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Tuesday 28 July 2009

Keluar lagi.... ke mana tu ???




Selamat pagi !!!

Mmmmmm...jam 8.30 pagi ct datang amik aku kat rumah..
dah siap tunggu kat luar..
tak nak bagi diaorang tertunggu~tunggu...
sebab pagi samalam.. Mr Amir ada temujanji dengan doktor gigi....





aku sekarang ni..ct ajak pergi mana~mana aku ikut je..hihihihi..
mula~mula dulu malu betul..
sekarang ni selamba je..
(acik tak malu dah !!)
lepas dah check gigi tu... doktor pun bagitahulah prosedur pasal gigi..
bla...bla..bla.. pung pang pung pang...
kos sebatang gigi untuk potong 3 nerve ( 1 nerve tu Qr 600 x 3 ),
+ crown dan skru gigi Qr 1500 ...
jumlah semua....berharga Qr 3300 !!

ya ampun !!! mahal betul....terus baik kot gigi mr amir bila
dengar harga macam tu..

*jangan marah ya mr amir !! :) *
gambar terakhir kat atas tu..adalah surat reference dari klinik gigi tu untuk klinik gigi lain @ hospital Hamad ( kerajaan Qatar ) bila mr amir ke sana...
tapi kalau lama sangat kena Q ,
baik balik Malaysia terus buat , 2 bulan lagi je...
kat Malaysia..mungkin tak sebanyak & semahal tu kos untuk sebatang gigi...
kena tahanlah sakit tu..huhuhuuhuhu... azab...

pastu kami ke kedai kat bawah ni.. untuk sarapan pagi..
aku & ct makan nasi lemak + ayam goreng..

mr amir mkn nc putih dengan lauk~lauk yang ada kat dalam gambar tu..
*kari kambing
*kobis goreng
*telur masak kari tanpa santan versi mamak
*air pula aku minum teh O ais lemon
*ct milo ais & mr amir teh tarik
ct cakap..taklah sesedap kedai mamak kat Malaysia nung...
dalam set buffet nasi beryani...
kami selesai je santap barulah siap untuk jualan tengahari..






pada aku biasa~biasa je...sebab tak gemar makan kat kedai mamak walaupun kat Malaysia..
tak tahulah kenapa..bukan berlagak ke ape ye..
memang tak diberi pendedahan pada makanan macam ni..
pelayan lelaki yang ada kat atas tu..fasih berbahasa melayu..dia pernah bekerja kat Malaysia..
aku malas nak tanya lebih~lebih..mr amir cerita yang tuan kedai ni..
orang india pure dari negara India yang pernah bekerja kat Malaysia..
sebagai jurutera
dia suka makan makanan mamak yang Malaysia punya kot...

sebab tu die buka kedai mamak kat Doha ni...
ramai juga orang Malysia datang makan kat sini...
total semua makanan & minuman yang kami makan tu..termasuk 3 keping roti canai kosong untuk ain Qr 50 je.. murahkan!!

oklah petang nanti aku sambung lagi cerita aku ke mana selepas makan...
ngantok pula..nak tidur sekejap..hubby dah pergi kerja...
bye~bye.....



No comments: