Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Sunday 25 October 2009

kenangan itu...



Aku & hubby balik ke Malaysia..
pada 15.9.2009 bersamaan 25 ramadan 1430,

tanpa pengetahuan famili kami..
Memang terkejutlah mereka semua.....hihihihi....
aku & hubby dah sepakat iaitu..aku akan ditinggalkan di Malaysia..
sedih bila fikirkan...tapi bila dah sampai Malaysia...
rasa nak ikut pula..tak sanggup nak berpisah...huhuhuhu..
kali ni aku balik ke Malaysia bersama 3 famili..

famili siti & Mr.amir , famili ita & Mr.cupin dan kin bersama anak~anaknya
(hubby kin Mr.jit tak dapat balik sebab cuti dah habis..berayalah di Qatar..)

kami tak plan pun nak balik sama~sama..kebetulan tiket ada untuk kami..
bila tanya mereka..sama pula tarikhnya...
check~in pun lain~lain..masa nak masuk balai berlepas baru jumpa mereka semua..




happy nak balik raya,snap pic kat dalam bilik..
sebelum gerak dari rumah Al~khor ke airport..
aku masak simple~simple saja untuk berbuka puasa..




bersama Mr.atan & Mr.usop



3 buah beg saja balik kali ini = 55 kilogram



hubby sedang check~in







lapar pula perut..hubby ajak makan dulu..









yummy..!!



makan untuk 2 orang Qr 68.00.. uih..gila mahal...
selepas itu..cari port baik..layan WADI UNUNG...





tiket pun nak tunjuk juga..



sempat hubby layan mata..



gambar kat bawah ni..masa nak berlepas..
aku tengah sembang dengan seorang kakak dari UK..
dia transit kat Qatar ni..nak balik perak..
dia kata muka kami semua macam adik beradik..
tapi aku kata..kawan je kak..terkejut dia..





hubby yang seronok tengok telatah budak~budak + excited nak balik kampung..



aku & yasmin..
dia takut dan hampir menangis..nasib baik aku pandai pujuk..
tp masa nnak naik tangga ke flight..dia nangis..yelahkan..masa naik dulu..dia kecik lagi..ni dah besar dia macam pelik dan terhuyung~hayang...
lastly aku dukung je dia..baru dia ok..




dah ada atas flight....sepanjang perjalanan..aku & hubby tidur..
sahur pun tak dapat..rupanya kena minta kat pramugara & pramugari...
kami semua tak tahu..so tak dapatlah kami bersahur..



hampir sampai..ke tanah air tercinta



ada sambungan lagi..tunggu ye kawan~kawan...

rindunya saat~saat begini...


4 comments:

Anonymous said...

kat malaysia ni celah mana lagi ada A&W..lama tak nampak a&w

CITY® said...

salam ,

wahhhhhhhhhhhh dah ada d malaysia ke nih?
kat mana?
ganu ke?
heeeeeeeee
bestnya, cumel n cute jerk
ekekekek

bunga-bunga cinta said...

ada lagi..kat Pantai batu buruk Kuala Terengganu....

bunga-bunga cinta said...

biru:-
bestlah balik kampung....
kat johor umah mak ayah..
huhuhu..ape yang cumel n cute tu..hahaha..