Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Friday 14 August 2009

~ Shopping with hubby ~




Assalamualaikum...

apa khabar semua ??? aku baik~baik saja ....
bila fikir pasal H1N1 risau sangat....( semoga dijauhkan & segera berakhir )
alhamdulillah di Qatar tak ada lagi aku dengar tentang virus ini....

ape yang korang buat cuti hujung minggu ni ya??
aku ?? aku keluar dating dengan hubby... :)
dah lama tak ke DOHA dengan hubby...
maklumlah baru boleh cuti....asyik kerja & balik lambat saja....
kesian isteri kat rumah.... hihihi..
aku ok.... ikut jelah..sebelum bulan puasa ni..

mula~mula kami ke City Center..
oppss..sebelum terlupa..kami keluar ber3..
bersama mr atan..mr usop kena kerja malam...
jadi tak dapat join sama.. sale dah habis...
jalan~jalan cuci mata sajalah.. aku dah lama nak makan nandos...

hubby pun bawalah ke sana..
jom tengok gambar..







selepas itu..kami ke Qatar airways..
nak print tiket mr atan & mr usop..

diaorang nak balik Malaysia..mr atan balik kahwin bulan 12..
mr usop pula nak menyambut orang baru ( anak ke 3 ) bulan 11 ni .....





sesudah itu..kami ke shopping mall lagi 1 yang popular juga kat sini..

Villagio Shopping Mall

aku sambar barang yang aku suka... hubby pula sambar 2 helai t~shirt... ada lagi barang yang aku suka tapi hubby tak bagi beli..jadi buang terus dalam kepala..tak boleh ingat~ingat...hubby kata delete cepat~cepat.....hahahaha....kelakar sungguh..lain~lain dalam troli tu..
barang dapur & barang aku juga (plastik yang ada coklat saja)







itu sahaja sehari bersama hubby...enjoy sakan aku semalam..
esok aku keluar degan ct pula (enjoy dengan ct pula!!)....
nak tahu kami ke mana??
mungkin ada yang tahu & boleh teka...
tunggu.........



Add Image

No comments: