Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Saturday 22 August 2009

Setahun sudah...




Hari ini genap setahun sudah usia blogku..
dari bulan puasa tahun lepas ke tahun ini..alhamdulillah...



*kat Souqe al waqif *

*kenangan masa raya tahun lepas.. *

kak jue yang memperkenalkan aku tentang blog semua ini..( terima kasih kak..)
puas pujuk untuk daftar..
baru aku setuju.. lepas akil , azuan dan hubbyku tidur....
kami mulakan operasi..

masa tu hubby k.jue shift malam... 2~3 ari jugalah..aku & k.jue jadi burung hantu..
sampai ke sahur kami berjaga... lepas bersahur..solat subuh..
dan tunggu hubby pula pergi bekerja..aku sambung tidur balik..hihihi...

daftar & cari semua yang berkenaan dengan blog..
bila ingatkan kembali..masa mula~mula dulu..
aku kurang berminat nak berblog sebab tak ada cerita sangat..yelahkan..
duduk kat rumah saja mana nak ada cerita..aktiviti pun tak banyak...
nak post pasal masak~masak bukannya pandai masak sangat..bolehlah sekadar untuk kenyangkan perut aku & hubby....hihihihi....

Bila ada aktviti saja aku akan postkan cerita kat sini...
untuk aku berkongsi dengan keluarga di Malaysia & kawan~kawan di alam cyber ni...
kenangan tu :) ....
nama blog ni pun..spontan je aku pilih sebenarnya..keluarlah nama ini...
aku tak terfikir nak mengubah nama url blog ini ke nama yang lain..
memang tengok macam tak sesuaikan!!
Tapi nama suami sendiri..oklah..hihihi

Banyak yang telah terjadi kat blog ni....
tukar background,tambah gadjet itu ini.. coding hilang..
kalau k.jue tak tolong..memang lama dahlah berkubur blog ni..
aku malas nak cari~cari balik...bukan senangkan..serabut juga kepala dengan coding~coding yang banyak tu....
Sekarang ni & sampai bila aku tak tau nak tukar background apa dah....cukuplah yang ada ni..kalau ada yang lain nanti dan sesuai ok saja...

tu jelah... nak cerita.. penulisan aku masa mula~mula dulu pun berterabur...
malu sendiri bila buka balik cerita pertamaku..hihi..
nak tukar je rasa..tapi tak apalah..kata..kenangankan...!!

mmm... aku dapat seorang lagi anak buah yang baru..nanti ada gambar dia..
aku post ye.. telah selamat dilahirkan pada 18.8.2009 yang lalu..

juadah berbuka semalam simple saja
kurma , buah epal , jus oren & popia goreng 3 ketul..
hubby berbuka kat tempat kerja..jadi aku hanya buat popia goreng & lauk untuk bersahur.. mudah sungguh...dan solat terawih berjemaah dengan hubby..
seronok tau !!



No comments: