Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Saturday 13 September 2008

Tarikh Keramat.......26 Jun


MY HUBBY AND ME


... first time aku jejak kaki kat qatar nih..date bersejarah "26 Jun 2008" with hubby tersyg.... kalau di ikutkan tarikh 26 jun salah satu tarikh keramat bagi kami berdua....he555...nak kata kebetulan...may be...sebab 26 jun adalah anniversary perkenalan kami...dengan kata mudah...declare lah yer....:-). so...kalau ikutkan..tahun nih tahun ke 3 kami declare..... my hubby ada cakap...masa dia mula2 beli tiket flight ke qatar nih...dia tak der pikir pun ttg tarikh nih...dia kata nak join balik sekali dengan atan "shahrul" salah sorang housemate kami and due date cuti pun sampai 26 jun...so dia belilah tiket balik 26 jun.... tup....tup...masa nak datang sini pada 26 hb jun....aku dapat memo anniversary kat Hand phone.....aku tengoklah....rupanya memo ulang tahun kami declare....tersenyum sakan aku hari tu...maklumlah...macam dapat hadiah special pulak.....dapat ikut hubby tersayang datang ke qatar setelah di tinggalkan di malaysia selama 6 bulan.....kira macam pakej bulan madulah nih....8 bulan penginapan perbelanjaan dan perlancongan percuma ...completed kata orang....he5...so sekrang nih....sampai ke tarikh blog ini dipostkan.....aku dah 81 hari kat bumi yang gersang, panas tapi penuh dengan kemewahan.....he5...k lah..nih first time aku tulis blog....so mmg banyak kekurangan....maklumlah..dulu masa belajar...bab2 mengarang nih x berapa power sngt...k lah...daaaaaa

No comments: