Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Saturday 13 September 2008

HAPPY BESDAY SUAMIKU


Tanggal 8.9.2008

Pada jam 7 mlm waktu qatar bersamaan 12 tgh mlm waktu mesia....aku bleh terlupa nak wish kt hubbyku!!! bengang gok...die pn wat dono je so aku ambil keputusan nak wish jam 12 tgh mlm waktu kt sini....mase tu kalu kt mesia dah kol 5pg... hahahahaha tp nak tgu pyelah lame... die pn tertido,last2 spai jgk kol 12 tghmlm... akupn apelg,kejutkan die bgn n wish kt die...nak tau ape die ckp???? die kt,sy lahir kt mesialah,ni dah kol bpe??? ktnye... aku apelg malu+++++ dan berkata xpelah skang kita duk kt sini,so ikutlah waktu kt sini,2-2 terdiam,tiba2 aku ketawa n die pn ikut ketawa skali...:b xda hadiah pn nak bg sbb kt sini xbebas cm kt mesia,bleh bg surprise lg....tp kt sini lbt skitlah... nti aku bli hadiah utk die akan ku post kt sini yer.... tunggu....so pd suamiku...hepi besday...26th,moga dipjgkan umur,dimurahkan rezeki n perkahwinan ini bahagia hingga ke hujung nyawa. ..amin...xda ape yg bleh ku beri selain,cinta,taat setiaku pd mu....mmmuuuuuahhhh1234567890,kiralah sdiri......; )

No comments: