Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Friday, 20 November 2009

kenangan itu...


Raya @ Terengganu...


Masa balik Terengganu..memang tak lekat kat rumah..keluar pergi cari barang~barang keperluan untuk raya...buat kuih dengan mak mertuaku & adik ipar perempuan...
( lagi banyak tolong tengok & makan dari buat..gambar pun tak ada..ngeh..ngeh..ngeh..)




gambar pertama masa nak pergi solat hari raya... lepas balik solat.. pergi ziarah pusara arwah abah hubby.. pastu tukar pula ABAYA yang beli di Qatar tu..hihihihi...




ibu mertuaku & adik~adik ipar.. pastu 3 orang anak dara pingitan...
tak ada gambar ramai~ramai..sebab tak sempat nak snap..orang ramai datang ziarah...sayang sungguh...




gambar raya famili kat Johor.. aku & hubby tak ada lagi...

lepas zohor..kami gerak ke rumah pak sedara aku..jumpalah cousin~cousin tersayang...
seronoklah kami bersembang..




aku bersama kak ita & afzan..



kami dijamu dengan lontong



yang berbaju biru itu..pak saudara aku..aku panggil Bak...iaitu abang sulung abahku...



raya ke ~4 aku dan hubby pula dikejutkan.. ibu & abahku datang ke rumah kami...hihiihi...
( kene balik la....)




dan cousinku yang rapat dari kami kecil sampai sekarang.. datang juga..seronok..last jumpa masa aku kawin dulu... setahun lebih sudah..




aku & hubby bawa adik aku & cousin pergi minum air buah...dah malam sangat dah masa ni..




aku tak ingat raya ke berapa aku kerumah satu~satunya mak saudara sebelah ibuku..
(besar sungguh akukan?? takut tengok.. )

gambar yang aku pegang baby tulah anak t (Qatar) orang terengganu juga..kat Serada.. tapi yang aku pergi itu..rumah hubby t,tak ingat pula apa nama kampung yang dia tinggal..
hihihi..ampun t...
baru lepas pantang kot..aku pun tak ingat.. tu jelah aktiviti raya aku...

lama betul nak abiskan cerita~cerita kenangan ni.. sabar ye kawan~kawan.. :)


3 comments:

mummymujid said...

allah maha besar kan..
lepas tgk muka mak mertua akak..
baru saya cam...
muka hubby akak iras seseorang..
adik hubby akak saya knl
n isteri dia kawan sekelas saya..
ish2...memula bukak blog akak...akak stay lg kat qatar

mmg slame ni x terlintas langsung pasal isteri ibrahim waffa ada cerita yg abg ipar nya keje kat Qatar...

kalau akak x balik malaysia..
entah lah...mmg x kan tau lah..
heheheh

kirim salam kat kluarga akak

um. masyitah said...

Salam
Subhanallah comelnya 3 dara pingitan tu

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇