Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Saturday 11 October 2008

Raya...raya...raya...(10 October 2008 @ 11 syawal 1429)

Kunjungan Balas ke Rumah Mr. Harith family.

Alhamdulillah dgn izin-NYA,kitaorg dah g umah Mr. Harith yg bertandang minggu lepas,jauh gak rumah dorang dlm 60 minit perjalanan…kitaorg gerak dari rumah al-khor nih kol 6ptg. Boleh tahan jugaklah jauh…ditambah lagi dengan traffic jam kat area bandar Doha…lokasi rumah yang dituju terletak di “martakadeem” (kawasan airport lama)...nasib baik driver husband aku yang ada van sudi nak bawak pergi ke tempat yang dituju..kira bertuah jugaklah…kalau tak...maybe tak sampai kot rumah Mr. Harith nih… so seisi rumah aku nih dapat pergi…

Mr.Harith nih duk kat Apartment…,cantik n besar jgk umahnye….aku suka umah cm tu….kalu dpt mmg xmo pindah mane2 dah,nice n simple….susun atur perabot n sbgainye…..Ble masuk je ke ruang tamu,aku tgk kt ats meja dah penuh dgn juadah,rase sshkan tuan umah je,yumyum….juadah yg tuan umah sediakan utk kitaorg mlm tu nc putih,asam pedas,ayam grg,sayur campur,udg masak ape aku xtau tp mmg best….sambal belacan pn ada tu ler yg paling best sgt,sbb aku ni hantu pedas….huhuhuhuhu…hubby aku ngan member dia aku tengok boleh tahan jugak makan…2,3 kali tambah aku nampak…hahahaha,......syg rase sbb aku xdpt nak snap juadah tu…yelah,kt umah org malulah…….hehehehehehehe.

Perut pn dah kenyang....hubby aku ngan member dia sambung borak2 ngan Mr Harith sambil minum kopi india,kaw pye pekat…tak tahulah aku diaorang borak pasal apa…pasal kerja kot..aku, kak jue,kak Laila and Hanan pulak duk belek gambar kat laptop..aku sempatlah jugak promote blog aku yang ntah apa2 nih kat kak laila ngan hanan….Akil n azuan pulak akhirya merasa jgk main bunga api ngan man anak bongsu kak laila… kebetulan anak kak laila tu ada bunga api…kitaorang gerak balik kol 9 mlm…2 jam jugaklah aku beraya kat rumah tu…sebelum balik sempat jugak kitaorg snap beberape pic…utk kenagan2 beraya di Doha nih…xsempat nak singgah kt mane2 sebab dah lewat…besok hero aku kena kerja…so x leh lah gi merayap tempat lain…huhuhuhuhuhuhu……




No comments: