Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Thursday, 4 June 2009

I`m iNstANt mAmA !!!




Tak tahu macam mane nak mulakan cerita...

setelah lame menunggu....kawan aku sorg lagi..shikin
*(sekampung ngan aku..org jb,hubbynye plok sekampung ngan hubbyku...)
die ada hajat..yang ingin direalisasikan....
so... setelah lame menunggu.... ape yg dirancang...telah dimakbulkan...
::nak cite jgk ni..die dah ada 3 anak ~2 lelaki n 1 pompuan~2 anak die bwk....
tp baby ni duk ngan aku skang...hahahahah...::
memula rase kekok & takut gak..sebab baby ni kecik lagi bru 2 bulan lebih.......
tp semangat...Aku tawakal je..
wat yg termampu...
lagipn.....xdalah bosan sgt sbb aku pn duk sorg je bile hubby g keje...
skang ni adalah teman borak2....hahahaha


Dalam kul 9 kin spai umah aku..
pastu ct plok dlm 10 lebih...dr DOHA...
singgah amik susu yg die tumpangkan dlm fridge...
pastu hubby die bg semua rase..
aku rase x susu tu???
x... xleh nak masuk..hehehehe..
ct kt rase die cm susu baby je..... :)



dari kiri..ct , shikin , aku ngan haydar..

11 hari akan kita lalui bersama... :0)



malam pertama haydar...
xleh tido..aku pn tido 1jam je...sian kt haydar...
pelik kot tgk keliling...
mase ni bru-bru nak lali je
pale aku dah tingtong...hehehehhe


::~sentiasa berdoa & berharap...~::