Blog Widget by LinkWithin

Ah lan wasahlan.....

Google

Sunday 19 April 2009

Pindah rumah ???!!!


Hubby bru balik
dng muka suspen
lame gak nak tgu, manelah tau ada poblem kt site...
macam2 aku teka... tp x betul...
suspen ooooo,
padahal pg td bru je ckp psl
company dah sbg visa aku...apsal plak ni...
suspen.... dupdapdupdap.....
ape ye!!!!
~::bekerut dahiku.... sambil paksa2... hubby ckp....::~

pastu hubby senyum kambing....

hubby: kita kene pindah rumah...
aku: ooooo... bile???
hubby: hujung bln ni....
risau takut tenet lambat psg.... nti mama boring plak...
aku: xpe...kita tgk dulu....cam ne nti....
hubby: nak g mdilah....
aku: ok...glah.....

aku pn terfikir cm nelah rumah bru tu nti ye...
syg plak kt rumah ni..sbb dah lame duduk....
dah serasi org kata....
byk kenangan kt umah ni....
mmmmmm....ape2 pn...
same2 kita ntikan....

nak kene start paking dah ni....!!
ayoooooo...mls....
ada sesape nak tolong??.... waaaa.....

1 comment:

Suzi said...

selamat berpindah..moga lebih serasi...

nanti dtg ambil gift http://perutkenyang.blogspot.com/2009/04/jom-sharing-lagi.html